DX » Community » Reviews » EZ900 Daddario Strings Set (6-String Set)
5.0
  • 5 star 5 ( 100% )
  • 4 star 0 ( 0% )
  • 3 star 0 ( 0% )
  • 2 star 0 ( 0% )
  • 1 star 0 ( 0% )
Customer’s impression:
There are no customer's impression yet.
Create Review

Share your thoughts and
Get DX Points!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted byhdelei on 03/23/2013

English: Same as original. Good price. Português: Produto corresponde ao original. Checando o código de barras, não indica ser falsificado. Por esse preço dá para comprar duas ao preço de uma aqui na minha região. Não apresenta características de produto mal fabricado. No cons. Sem contras. Apenas o tempo ... Read more

0 0
  • posted bykikorigatti on 12/06/2012

- Original Daddario Strings set.. - This product has the quality of Daddario's products.. you can buy this without fear! - Good quality.. - Good durability.. - Good price.. - Good Sound! I don't have any cons about this product... I bought sometimes daddario strings for my acoustic guitar and I personally prefer Ernie Ball strings set... But Deal Extreme ... Read more

0 0
  • posted bycarlosbrunoro on 11/01/2012

Very very very good The product is very good, excellent quality and a very affordable price, really a'ddario products are very good, you can buy without fear that you will not regret no cons at all! these are a perfect set of strings in a great price, trust me! Really put review is important, all products that have many review are more reliable. You ... Read more

0 0
  • posted bypatodraghi on 09/20/2012

What can I say? D'addario is a well known strings brand, great price, great sound, nice bright tone and sustain, this strings are made to last a long time, I love them! no cons at all! these are a perfect set of strings in a great price, trust me! I wish I had bought a couple more, I recomend it. definitely a must buy if you have an acoustic guitar,... Read more

1 0
  • posted bydeslimjim on 09/12/2011

English I really enjoyed the set of strings. have a color very pretty and seems pretty sturdy. It has a classic sound was metallic and cool on my guitar. Portugues Gostei muito do conjunto de strings. possuem uma cor muito bonita e parece ser bem resistente. Tem um som clássico metalico e ficou bem legal no meu violão. English Over time the rope should ... Read more

0 0

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections