Wish
DX » Community » Reviews » Xiaomi Mi Band 2 Smart Wristband w/ 0.42" OLED Touch Screen - Black
Customer’s impression:
good Very good excellent Useful perfect
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted bypoloarg on 09/07/2018

Impression:Very good,util,Durable;

La pulsera de xiaomi, en su version 2 es un gran gadget, de pantalla reducida, el producto cumple con la utilidad mencionada, revisa nuestros pasos nuestro ritmo cardiaco, y registra por bluethoot dicha informacion en nuestro smartphone y cuenta en la app. Los pros la terminacion, la calidad y la... Read more

22 0

ViewMore Hide

• posted byTharbad on 07/16/2018

Impression:Very good;

If you look for a: - Watch - Steps counter - Occasional heart rate check Then buy it. If you look for: - Constant heart rate checks - Real smart watch Don't buy it.

17 0

ViewMore Hide

• posted by12055935 on 06/28/2018

Impression:Excelente;

Ótimo, muito bom!

24 0

ViewMore Hide

• posted by8916159 on 05/29/2018

Pros: vem bem protegido, caixinha bonitinha, produto resistente apesar de parecer frágil, carregou até que rápido, funcionalidades interessantes, funciona sem celular a medição de passos e batimentos, mas é necessário que pelo menos uma vez sincronize com algum aparelho que tenha o app deles a e... Read more

21 0

ViewMore Hide

• posted by12008358 on 05/15/2018

Impression:Cheap,Durable,does what is promised;

Decent product, definitely worth the price in my opinion, delivery to Belgium took about 2 weeks from Singapore, tracking was delayed on the site, but I found it easy to track the package via http://www.quantiumsolutions.com/ with the code provided by DX.

26 0

ViewMore Hide

• posted bykarlozrxs on 04/30/2018

El reloj está muy bien diseñado, me gustó el hecho de que puedes intercambiar de correas sin complicaciones, al principio cuesta configurarlo un poco debido a que hay que hacerlo mediante las apps de Xiaomi, pero funciona bien con mi celular Motorola.

21 0

ViewMore Hide

• posted byabel0408 on 04/25/2018

Impression:good;

El producto ha llegado en perfecto estado, si bien todo parece correcto, en un foro señalaban la inscripción que debería tener la pulsera original en la correa y esta no la tiene. Sin embargo funciona bien y enlaza con la aplicación Mi Fit sin problema. Es la original. Ha tardado 20 días en y el... Read more

No compensa la espera No compensa la espera No compensa la espera No compensa la espera

21 0

ViewMore Hide

• posted by11703191 on 03/28/2018

Impression:Quality;

Uma boa opções para quem quer monitorar passos, frequência cardiaca e sono com baixo custo. Bem fácil de configurar, muito leve no pulso. Demorou 2 meses para chegar, um período relativamente curto tendo em vista a demora na aduana brasileira. Recomendo.

26 0

ViewMore Hide

• posted by9130700 on 03/28/2018

Impression:good;

everything about the product is good The shipping was the only major problem. It is written that MVP products take 5-7 working day to deliver meanwhile it actually took 15 working days which is along time to wait.

18 0

ViewMore Hide

• posted by11882478 on 03/15/2018

Impression:Muy bien;

lo dicho lo mejor sin duda alguna que bibra para darte avisos en mi caso por mi trabajo no escuchaba el telefono cuando me llamaban o me enviaban un mensaje de ay que lo encuentre tan uti .l

18 0

ViewMore Hide

DX Everywhere