Customer’s impression:
good Very good excellent Useful perfect
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

• Vale a pena pedir!/It´s a good deal order one! (Original Product/Produto)

posted by ChinBr on 04/15/2017

Impression:Good product,Useful,Quality;

0
    Pros: Barato e com qualidade. Fácil de usar.Produto original. Ajuda bastante no dia a dia. Produto original
    Cons: O app da Xioami é bem limitado comparado com apps de terceiros. Monitor cardíaco não é muito preciso.
    No geral vale a pena, estou muito satisfeito e achei muito útil, gostei da função de despertar. Me ajudou bastante no monitoramento de atividades. Pedi dia 18/02/17 e chegou aqui em casa dia 22/03/2017,levou cerca de 20 dias após chegar no Brasil, mas vale a pena comprar por aqui já que o produto é original, mas a caixa é branca e vem selada só com a pulseira paralela pra fora.

Pros: Cheap,Quality,Easy to use,Useful in the day by day. Original product.
    Cons: The Xiaomi app is too poor than others apps by 3º developers, but its useful. Cardio monitor isn´t so trustworthy.
    Well at all it´s a good deal order one. Its very useful and help me a lot at monitor my activities. The alarm system is really helpful for me. I order mine in feb 18 and arrived in mar 22.( most of 20 days
    stayed lodged in the delivery brazilian system). The product is original and comes sealed in the white box from Xiaomi, just the parallel band out.

Post comment

DX Everywhere