DX » Community » Reviews » Xiaomi 0.42" OLED Touch Screen Mi Band 2 Smart Bracelet + Replace Band
Customer’s impression:
good Very good excellent Useful perfect
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted by10938171 on 03/07/2017

The ordered goods arrived okay. The goods were delivered in 15 days. I commend for fast delivery. I recommend.

Impression:Great product;

0 0 0

• posted bywgraaf on 03/07/2017

This Xiaomi Band2 is even better than I expected! It looks good, barely weighs anything, so you hardly feel it. Using the Pro version of the app "Notify and Fitness for MiBand" https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mc.miband1&hl=en makes it even better. It can track your steps, heart... Read more

Very good activity tracker band

Impression:Very good;

0 0 0

• posted byrausb on 03/06/2017

Excelente muy buen producto llego en muy buen estado excelente empaque todo ok.

Impression:Great product,Recomendo,Recomendado;

0 0 0

• posted by10916375 on 03/06/2017

Pros: rate, basic functions, sleep monitor, good battery Cons: No gps Overall if you are looking to buy your first fitness watch then this could be a goof start

Impression:good;

0 0 0

• posted by10556479 on 03/04/2017

muy buena calidad la de este producto, muy superior a la de su competencia. Tengo yo una ya desde agosto del año pasado y es genial. Durante los próximos meses he estado comprando diferentes para regalar y por encargo de amigos

0 0 0

• posted byEdPer on 03/04/2017

Produto veio muito bem embalado e em perfeitas condições. Pulseira muito bonita. Não relacionado ao produto, a minha critica vai para o codigo de rastreio que me informaram errado, e fiquei sem saber o status da entrega, mas de resto estou muito satisfeito.

Impression:excellent;

1 0 1

• posted byMakavelli30 on 03/04/2017

Aparelho leve, discreto e simples de manusear, estou curtindo muito o uso dele no uso do dia a dia e nos treino de academia, recomendo o produto.

0 0 1

• posted by10603588 on 03/04/2017

Brasileiros, produto excelente com alta precisão bem mais preciso q meu gear feat. Apenas com uma dificuldade com a leitura de frequência cardíaca em pessoas de cor mais escura. Já vi na web q a Xiaomi já trabalha na atualização do software.

Impression:Bom Produto,Qualidade,Útil;

1 0 0

• posted by10348723 on 03/03/2017

pros: its a great deal, the app works great, it's accurate(as far as I can tell) cons: the black bracelet broke after 4 months of use and the blue band gets dirty fast.

Impression:perfect,Great value,great;

0 0 0

• posted bydorchol on 03/03/2017

Perfect value for money

Impression:excellent;

0 0 0

DX Everywhere