Wish
DX » Community » Reviews » Xiaomi 0.42" OLED Touch Screen Mi Band 2 Smart Bracelet + Replace Band
Customer’s impression:
good Very good excellent Useful perfect
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted by8916159 on 05/29/2018

Impression:Very good;

Pros: vem bem protegido, caixinha bonitinha, produto resistente apesar de parecer frágil, carregou até que rápido, funcionalidades interessantes, funciona sem celular a medição de passos e batimentos, mas é necessário que pelo menos uma vez sincronize com algum aparelho que tenha o app deles a e... Read more

21 0

ViewMore Hide

• posted by12008358 on 05/15/2018

Impression:Cheap,Durable,does what is promised;

Decent product, definitely worth the price in my opinion, delivery to Belgium took about 2 weeks from Singapore, tracking was delayed on the site, but I found it easy to track the package via http://www.quantiumsolutions.com/ with the code provided by DX.

26 0

ViewMore Hide

• posted bykarlozrxs on 04/30/2018

El reloj está muy bien diseñado, me gustó el hecho de que puedes intercambiar de correas sin complicaciones, al principio cuesta configurarlo un poco debido a que hay que hacerlo mediante las apps de Xiaomi, pero funciona bien con mi celular Motorola.

21 0

ViewMore Hide

• posted byabel0408 on 04/25/2018

Impression:good;

El producto ha llegado en perfecto estado, si bien todo parece correcto, en un foro señalaban la inscripción que debería tener la pulsera original en la correa y esta no la tiene. Sin embargo funciona bien y enlaza con la aplicación Mi Fit sin problema. Es la original. Ha tardado 20 días en y el... Read more

No compensa la espera No compensa la espera No compensa la espera No compensa la espera

21 0

ViewMore Hide

• posted by11703191 on 03/28/2018

Impression:Quality;

Uma boa opções para quem quer monitorar passos, frequência cardiaca e sono com baixo custo. Bem fácil de configurar, muito leve no pulso. Demorou 2 meses para chegar, um período relativamente curto tendo em vista a demora na aduana brasileira. Recomendo.

26 0

ViewMore Hide

• posted by9130700 on 03/28/2018

Impression:good;

everything about the product is good The shipping was the only major problem. It is written that MVP products take 5-7 working day to deliver meanwhile it actually took 15 working days which is along time to wait.

18 0

ViewMore Hide

• posted by11882478 on 03/15/2018

Impression:Muy bien;

lo dicho lo mejor sin duda alguna que bibra para darte avisos en mi caso por mi trabajo no escuchaba el telefono cuando me llamaban o me enviaban un mensaje de ay que lo encuentre tan uti .l

18 0

ViewMore Hide

• posted byTegalTathal on 03/12/2018

I use this primarily for notifications and silent (early morning) alarms and it does those very well. The alerts received by the wrist unit can be customised by app. But most impressive is the battery life, I've had this for a few months now and it lasts for about a month on a single charge. That... Read more

24 0

ViewMore Hide

• posted by11598231 on 03/07/2018

Impression:excellent;

equipamento de qualidade, ótimo acabamento, ótima funcionalidade ao sincronizar com o smartphone

26 0

ViewMore Hide

• posted byalekandro on 02/03/2018

It is lightweight and most important thing, it has a good app that is constantly updating for better.

Nice fitness add on Nice fitness add on Nice fitness add on Nice fitness add on

23 0

ViewMore Hide

DX Everywhere