DX » Community » Reviews » Red Blue Light 5-Mode Waterproof USB Rechargeable COB LED Taillight
Customer’s impression:
Good product Easy to use great Estupendo Luz forte
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted bymezclalotodo on 06/21/2017

Impression:Estupendo;

Perfecto para la ciudad.resiste golpes agua etc.tengo varios para distintas bicis y los uso a diario desde hace años y van perfectos

28 0

ViewMore Hide

• posted by10653242 on 05/07/2017

Impression:great;

Item received in good and working condtions. The item can be used immediately without charging.

21 0

ViewMore Hide

• posted bythiagobnh on 02/15/2017

Impression:Luz forte;

Ótimo custo benefício. O acessório tem uma luz muito forte.

0 0

ViewMore Hide

• posted byRukrom on 09/15/2016

Impression:Good product;

los materiales y la descripcion del producto cumplen con lo ofrecido... para mis salidas en bicicleta nocturnas la potencia de las luces hacen imposible que no te vean!!! Pros: producto de buena calidad y muy buena luminosidad Cons: solo viene con una banda elastica y si se rompe no hay como... Read more

0 0

ViewMore Hide

• posted byRukrom on 09/15/2016

Impression:El producto cumplio con las espectativas;

los materiales y la descripcion del producto cumplen con lo ofrecido... para mis salidas en bicicleta nocturnas la potencia de las luces hacen imposible que no te vean!!! Pro: producto de buena calidad y muy buena luminosidad Cons: solo viene con una banda elastica y si se rompe no hay como... Read more

0 0

ViewMore Hide

• posted bypan7h3ra on 08/07/2016

Impression:Good product,Easy to use,Long autonomy;

Perfectly working, no flaws Well packaged, easy to use Overall a good product. No cons until now.

USB Recheargeable Bicycle Taillight

0 0

ViewMore Hide

DX Everywhere