Customer’s impression:
good looking
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

• Good Deal

posted by outrojuliano on 05/10/2011
    1 0

Involvement:Expert (understands the inner workings) - Ownership:1 week to 1 month

Pros:

Um Excelente presente, com um preço bem bacana. Não utiliza pilhas, e tem um design bem interessante. Possui dois marcadores, que se movem de forma independente. O plástico tem bom acabamento, e o acrílico que protege é curvado, que dá um bom aspecto para o produto. Um bom item de decoração, deixei o meu em uma fazenda, para marcar as condições do tempo.
    An Excellent gift, with a very nice price. Does not use batteries, and has a very interesting design. It has two markers, which move independently. The plastic is smooth finish, and acrylic that protects is curved, which gives a good look for the product. A good item for decoration, I left mine in a farm, to check the weather.

Cons:

Me parece que o higrometro não é 100% correto, mas não tenho outro marcador para testar sua acuidade. De restante, nada ruim.
    It seems to me that the hygrometer is not 100% correct, but I have another marker to test its accuracy. Of the rest, nothing bad.

OtherThoughts:

Me impressionei com o peso do produto. Realmente muito leve. E o mostrador é de fácil visualização. O tamanho dele é bom (achei que seria menor).
    Was impressed with the weight of the product. Really very light. And the display is easily visible. The size of it is good (I thought it would be smaller).

Bottomline:

Um excelente termometro, para deixar na parede como decoração e também para informação sobre o tempo, ainda que tais informações não sejam tão precisas. Sem dúvidas, uma boa compra, pelo preço baixo e pelo fato de não precisar colocar pilhas para funcionar.
    A good thermometer, to leave the wall as decoration and also for information about weather, even if such information is not as accurate. Without doubt, a good buy at a low price and by not having to put batteries to operate.

Post comment

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections