Ningún contra funciona a la perfección igual que uno original,no le he encontrado ningún defecto,debería ser un poco más largo pero no es un gran problema
Yesterday I received my USB Data and Charging Cable for my iPod Shuffle 3. It does what it says, and it's the only place that I've found this cable, once it's not produced anymore (at least in Brazil). Pros: Price, quality and it works with my ipod shyffle 3. Cons: None at this time.
Este producto lo compre para mi ipod Shuffle, pero me salió bastante malo, ya que me duro un mes de uso, producto de muy mala calidad y cable bastante flojo, al principio perfecto, hasta que lo use un tiempo mas prolonga Pro: precio Contra: se rompe con mucha facilidad
Impression:good;
Pretty good, looks original and works.
26 0
ViewMore
Hide
Ningún contra funciona a la perfección igual que uno original,no le he encontrado ningún defecto,debería ser un poco más largo pero no es un gran problema
0 0
ViewMore
Hide
Pros: It works very well, easy for use, small, it seems like the original one.
3 0
ViewMore
Hide
Waited a bit longer for the shipment but satisfied with the products recommend
4 0
ViewMore
Hide
Produto atendeu minhas necessidades
0 0
ViewMore
Hide
Yesterday I received my USB Data and Charging Cable for my iPod Shuffle 3. It does what it says, and it's the only place that I've found this cable, once it's not produced anymore (at least in Brazil). Pros: Price, quality and it works with my ipod shyffle 3. Cons: None at this time.
0 0
ViewMore
Hide
It take a long time before product arrived, but it comes in great condition. Very useful thing.
0 0
ViewMore
Hide
Заряжает нормально
0 0
ViewMore
Hide
Good cable for little money. Works good with my ipod shuffle 5 gen. Words "unknowk usb device" disappeared after rebooting the computer.
0 0
ViewMore
Hide
Impression:Malo,Roto,1 mes;
Este producto lo compre para mi ipod Shuffle, pero me salió bastante malo, ya que me duro un mes de uso, producto de muy mala calidad y cable bastante flojo, al principio perfecto, hasta que lo use un tiempo mas prolonga Pro: precio Contra: se rompe con mucha facilidad
0 0
ViewMore
Hide