Customer’s impression:
good nice and good Vyhovující
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

• Cool

posted by Kallico on 08/25/2011
    1 0

Involvement:Expert (understands the inner workings) - Ownership:more than 1 month

Pros:

En: Strong, good quality, durable, inexpensive, beautiful, useful. I use this clip as a keychain for my car keys and it is very strong and allows me to hang my keys anywhere I want.
    Pt: Forte, de boa qualidade, durável, ??barato, bonito, útil. Eu uso este clip como um chaveiro para a minha chave do carro e ele é muito forte e me permite pendurar minhas chaves em qualquer lugar que eu quero.

Cons:

En: I don't see any Con. The product is perfect.
    Pt: Não vi nada de contra. O produto é perfeito.

OtherThoughts:

En: It have two carabiner sides what allows you to hang keys, handbags, and so many another things.
    Pt: Tem dois lados mosquetão que permitem pendurar chaves, bolsas e muitas outras coisas

Bottomline:

En: I love carabiners because it allows me to keep all my keys, and another things in security by my side. So, if you are like me or just looking for a nice keyring, or a "two-sides hook" buy one or more of this clip. You'll not regret!
    Pt: Eu amo mosquetões, porque me permite manter todas as minhas chaves, e outra coisas em segurança ao meu lado. Então, se você é como eu ou apenas está procurando um chaveiro agradável, ou um "gancho de dois lados" comprar um ou mais deste clip. Você não vai se arrepender!

Post comment

DX Everywhere