Customer’s impression:
There are no customer's impression yet.
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

• Buy it!

posted by dagob on 02/23/2010
    0 0

Involvement:Expert (understands the inner workings) - Ownership:1 week to 1 month

Pros:

EN:
    If the adapter was working properly, it would be a good alternative. Have in mind that this is just an adapter, wich means, the speed depends on the M2 card itself and not on the adapter.
    PT:
    Se o adaptador estivesse funcionado corretamente, seria uma boa alternativa, lembre-se é apenas um adaptador, ou seja, a velocidade depende do cartão M2 em sí e nao do adaptador.

Cons:

EN:
    Apparently, I had no luck with mine. At first my M2 didn't want to get into the adapter. I pressed a little and realized that the inner pins Warped. with a piece of paper I could put the M2 into the adapter. It worked a few times, but now does not work anymore. I'll buy another type: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21305 and see if I have better luck. In any case the shipping is "free."
    PT:
    Pelo visto, nao tive sorte com o meu. A principio o meu M2 nao queria entrar no adaptador. Eu pressionei um pouco e percebi que os pinos internos entortaram. com um pedaco de papel consegui colocar o M2 dentro do adaptador. funcionou algumas vezes, mas agora nao funciona mais. Vou comprar o outro modelo: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.21305 e ver se tenho melhor sorte. Em todo caso o frete é "gratis".

OtherThoughts:

EN:
    Could be better built, it is very fragile. But for that price it's worth, mine crashed on the first day. I will buy another type and test to see if the card was damaged or that problem was the adapter.
    PT:
    Poderia ser melhor construido, é muito fragil. Mas por esse preço vale a pena, o meu deixou de funcionar no primeiro dia, mas vou comprar outro tipo e testar pra ver se foi o cartao que estragou ou foi problema no adaptador.

Bottomline:

EN:
    Finally, if you have an M2 and need an adapter, then buy it !!!!!! I'm pretty sure you will not find a better price in a store near your home. A good player for a bargain price.
    PT:
    Finalizando, Se você tem um M2 e precisa de um adaptador, então COMPRE este!!!!!! tenho quase certeza que você não vai encontrar melhor preço em uma loja perto de sua casa. Um bom aparelho por um preço irrisorio.

Post comment

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections