DX » Community » Reviews » UMI/UMIDIGI Plus 5.5" Android 6.0 4G Phone w/ 4GB RAM 32GB ROM -Grey
Customer’s impression:
good great Good quality solid High Quality
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted bychrisdiniz13 on 12/17/2016

Impression:Ótimo,solid,Ótimo acabamento;

Pros: ótimo acabamento, tela, memória ram, roda qualquer coisa da PlayStore, boa câmera, bom sensor de impressões digitais. Cons: auto falante não é dos melhores, câmera poderia ser melhor pelos 13mp, sensor de impressões tem uma pequena taxa de erro que poderia ser diminuída. Overall: não nada... Read more

0 0

ViewMore Hide

• posted by10745826 on 12/14/2016

Impression:Impressed,great;

Great Phone, very cheap considering the specs and technology that is packed in this UMI Plus. Overall very impressed, battery life is great, and the fast charge is awesome. Seriously competitor to Samsung and Apple high end phones. The speaker / sound is a little rubbish but then again, this is a... Read more

4 0

ViewMore Hide

• posted bydimais10 on 12/02/2016

Impression:Ótimo;

Muito rapido e eficiente excelente trabalho, otima qualidade do produto. Obrigado

2 1

ViewMore Hide

• posted bytamber on 12/01/2016

Impression:great;

Pros: great phone. touch id is great, performance is very good, impressive design. battery life is good, cons: harlequin lights notifications are not working, kinda heavy (but still acceptable, I'm used to my previous 140g phone)

2 0

ViewMore Hide

• posted by10530729 on 11/28/2016

Impression:SUPEROU MINHAS ESPECTATVAS;

produto chegou em apenas um mês, estou com ele a 11 dias e posso dizer umi plus não é só um Smartphone ele é uma maquina, touch super sensível, ótima qualidade do produto de linha Premium, super veloz, mesmo deixando todos os aplicativos abertos, o abrir deles é instantâneo, uma super bateria de... Read more

10 2

ViewMore Hide

• posted byandrecsilva on 11/24/2016

Impression:solid,great,Performant;

Pros: excelente performance, acabamento premium, hardware potente, tela perfeita, aparelho lindo. Cons: o GPS não funciona adequadamente

5 0

ViewMore Hide

• posted bykestulia on 11/22/2016

Impression:great;

Pros: Great phone, works fast, new android, great camera; Cons: some times it is hard to connect to PC. Very cool phone for this price.

4 1

ViewMore Hide

• posted by10635233 on 11/16/2016

Impression:solid,great,Performant;

Great product for the price, I was kinda afraid at first. It seems very solid and I think it will last overtime.

4 0

ViewMore Hide

• posted byM.A.S.J on 11/14/2016

Impression:Muito Bom !!! Superou Expectativas !!!!;

Ótimo produto , supera as expectativas em relação a produtos comercializados nacionalmente. Supri minhas necessidades, valeu DX!!!!!

4 0

ViewMore Hide

DX Everywhere