DX » Community » Reviews » UMI/UMIDIGI Plus 5.5" Android 6.0 4G Phone w/ 4GB RAM 32GB ROM -Grey
Customer’s impression:
good Easy to use muito bom great Good quality
Create Review

Share your reviews,
photos and videos here!

Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • posted bymarcelazeredo on 05/31/2017

Impression:great;

Produto muito bom! Chegou há 2 dias, ainda estou testando. Exatamente o mesmo descrito. Processado rápido, tela sensível, bastante memória RAM. Para entrega o Brazil, houve taxação da alfândega, cerca de US$ 60,00. Muito satisfeito até agora.

24 1

ViewMore Hide

• posted by10316960 on 05/29/2017

Impression:Fácil de usar;

Gostaria de saber que vocês poderiam fazer por mim ,pois o celular parou de funcionar o touch e não digita mas nada nem responde a toque na tela. Aguardo resposta.

19 0

ViewMore Hide

• posted byjankoromanko on 05/18/2017

Impression:good,Good quality,great;

Big boss, just can I call this phone! Nothing better I have in my hand so far! Branded ** from refurbished manufacturers puts this phone in your pocket.

22 0

ViewMore Hide

• posted by10982387 on 05/16/2017

Impression:Ótimo;

O telemóvel está um espectáculo, muito boa qualidade em relação ao preço. Recomendo a sua compra pois vão ficar muito satisfeitos assim como eu estou. Muito bonito e acabamentos de excelência. Muito obrigado, Abraço.

23 1

ViewMore Hide

• posted by10823356 on 04/07/2017

Celular muito bom e rápido.

0 0

ViewMore Hide

• posted by10976523 on 04/06/2017

Phone is good. Really value for money..

0 0

ViewMore Hide

• posted bykyloleo on 03/29/2017

Très beau produit. Prix très raisonnable. Livraison très rapide. Je suis très satisfait

0 0

ViewMore Hide

• posted byBroom123 on 03/09/2017

Impression:Good quality;

Pros: a lot of value for money, good quality, great screen, speed and memory space. Long battery life (4000mAh!). Comparable to a midrange IPhone at one third of the price. Cons: no fingerprint scanner, which Android expected, whence a clumsy start.

0 0

ViewMore Hide

• posted byurkku1 on 03/02/2017

Pros: Android 7.0 Really good screen good camera for the price Battery life +++++ best i have ever seen. Good build quality If not using the speaker sound quality is really good. Cons: Speaker is a bit dull. The back camera glass can get micro scratches pretty easily. Biggest suprise about the is... Read more

0 0

ViewMore Hide

• posted by10908025 on 03/02/2017

Alles Top voll in Ordnung!

0 0

ViewMore Hide

DX Everywhere