DX  » Community » Reviews » Plastic Transformers Sticker (Style Assorted)
View all reviews of this product

2 DXPoints earned for this post

write a review, and get DXPoints

• Overall Rating: 5
  • Price: 4
  • Quality: 5
  • Ease Of Use: 4
  • Usefulness: 5
Decepticon! – Plastic Transformers Sticker (Style Assorted) Reviews

posted by HigorPimentel on 08/05/2012 Certified Owner

Involvement:General (knows how to use it) - Ownership:1 week to 1 month

Pros:
English: It is a very nice and big sticker. Fit perfectly in my video game for decoration. The glue is very good to fix. It's chrome, reflecting the image. Portuguese/Português É um adesivo muito bonito e grande. Encaixou perfeitamente no meu video-game para decoração. A cola é muito boa para fixar. É cromado, reflete a imagem.
Cons:
English: Mine came with some scratches, but can not see far. The price is a bit high for a plastic object. You can not choose what you want, autobot or Decepticon. Portuguese/Português O meu veio com alguns arranhões, mas não dá pra ver de longe. O preço é um pouco alto para um objeto de plástico. Você não pode escolher qual você quer, decepticon ou autobot.
Other:
English: It's a very cool object to put anywhere in your room for example. Portuguese/Português É um objeto muito legal de se colocar em qualquer lugar, em seu quarto por exemplo.
Bottomline:
English: I do not regret having bought. I liked the product. Portuguese/Português Não me arrependi de ter comprado. Gostei do produto.

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections