DX  » Community » Reviews » Genuine Nintendo 3DS Handheld Game Console Core Pack - Cosmo Black (2GB SD)
View all reviews of this product

2 DXPoints earned for this post

write a review, and get DXPoints

• Overall Rating: 5
  • Price: 3
  • Quality: 5
  • Ease Of Use: 5
  • Usefulness: 5
New and Geniune US version – Genuine Nintendo 3DS Handheld Game Console Core Pack - Cosmo Black (2GB SD) Reviews

posted by ex3vd on 10/09/2011 Certified Owner

Involvement:Expert (understands the inner workings) - Ownership:more than 1 month

Pros:
Realy new sealed , and Geniune product. Works Fine , the price is fine for brazilians , in brazil this product cost 500 US. - Produto Realmente novo ,lacrado e Genuino. Funciona corretamente, o preço é bom para os brasileiros, no Brasil este produto custa cerca de 900 reais.
Cons:
Not cons for DX , but i dont recomended this Nintendo 3DS version ,The Battery works for 5~6 hours, be patient, and buy a new version in 2012/13 with 2 analogs , best 3d Screen and best battery. - Nada contra o DX, mas eu não recomendo esta versão do Nintendo 3DS, a bateria funciona por 5~6 horas, seja paciente, e compre uma nova versão em 2012/13 com 2 análogos, melhor tela 3D e melhor bateria.
Other:
I was taxed, the Brazilian custom house took four months to send me the product. - Fui taxado, a alfandega brasileiro levou quatro meses para me entregar o produto.
Bottomline:
Thanks DX - Obrigado DX Mesmo taxado valeu a pena.

WHY CHOOSE DX.COM?

Get great weekly deals and offers like: Collections