Sort by
  • Latest Reviews
  • Most Helpful Reviews
  • Pro Reviews First
  • Great watch

posted byeltoncds on 07/24/2017

As many other skmei watches, this is an amazing one.

Impression: leve,Bonito,Confortável;

0 0

ViewMore Hide

• Excellent

posted by9367879 on 07/24/2017

Great watch! everything works if you know how to operate the slide rule calculator. one of the not very important cons would be the slide rule for distance time and speed calculations is slightly... Read more

Impression: great watch amazing quality ;

0 0

ViewMore Hide

• Mooie riem.

posted by8885802 on 07/23/2017

Heb reeds meermaals lederen riemen gekocht op deze site. Deze zijn allemaal prima. Een goede prijs - kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Impression: Good price,BEAUTYFULL,Gewoon goed;

6 0

ViewMore Hide

• Boné resistente, bonito e prático!

posted byabicair on 07/23/2017

Sendo careca e morando em um local com muito sol, é imprescindível pra mim ter sempre um bom boné à minha disposição. Este boné que é o 4º dobrável que possuo, pode ser encontrado no meu bolso ou É... Read more

Impression: good,Comfortable,Practical;

9 0

ViewMore Hide

• Un trajecito muy encantador.

posted by11357504 on 07/22/2017

¡Me encantó este traje! Viene tal cual está en la foto. ¡Me quedó perfecto! Aunque creo que las tallas vienen reducidas, así que pueden ordenar 1 o 2 tallas más que la suya para que tengan de... Read more

Impression: ¡DIVINO!;

19 0

ViewMore Hide

• Buen reloj vs Precio

posted by11357504 on 07/22/2017

Es un muy buen reloj no es de gran calidad pero visualmente es precioso. (Ten en cuenta que por ese precio no debes esperar demasiada calidad). Sin embargo, una de las manecillas estaba un poco lo... Read more

Impression: Great cheap watch;

10 0

ViewMore Hide

• Great watch

posted bybustal2 on 07/22/2017

Everything is working great, the watch is the same as shown at the pictures. Delivery was fast enough, no complains about that. Thanks DX!

Impression: great;

21 0

ViewMore Hide

• Un reloj elegante

posted bycamilo94 on 07/22/2017

Pros: El reloj es elegante y se ve de buena calidad, es algo grande y pesado pero me gusta así. Se demoró un poco el envío, pero llegó bien. Lo ensayé y todo funciona perfecto. Cons: No me gusta su... Read more

Impression: Great Watch,BIG watch,Double time;

15 0

ViewMore Hide

• Sport Watch of good quality

Pros: I have bought some Skmei watches from here and the watches are of great quality. I had haven't any problem with this watches. All function perfectly and looks very elegant. Cons: The unique... Read more

Impression: Excelente,excellent,Bonito;

18 0

ViewMore Hide

• Best Watch for that price

Pros: Ya he comprado varios relojes de este modelo para regalar a familiares y amigos, hasta el momento no me he decepcionado, son relojes de muy buena calidad, me gusta que resistan al agua hasta... Read more

Impression: Good quality,BOM,nice;

16 0

ViewMore Hide

DX Everywhere