J'ai reçu une première livraison avec 2 paires sur les 3 commandées. Je viens de recevoir la 3ème paire. Mon premier avis était très défavorable, mais je dois rectifier cet avis. Le produit est de...
J'ai reçu une première livraison avec 2 paires sur les 3 commandées. Je viens de recevoir la 3ème paire. Mon premier avis était très défavorable, mais je dois rectifier cet avis. Le produit est de bonne qualité, le prix est correct. Reste à voir l'efficacité... Je suis satisfait de ce marchand malgré une attente un peu longue. B
Read more
French : Cette sonnette de couleur noir s’intègre idéalement aux vélos car elle dispose de mousses de différentes épaisseurs pour les différentes tailles de cadre. Il y a même un passage pour les...
French : Cette sonnette de couleur noir s’intègre idéalement aux vélos car elle dispose de mousses de différentes épaisseurs pour les différentes tailles de cadre. Il y a même un passage pour laisser les câbles passer. Je l'ai installer sur mon vélo de route car je voulais une sonnette qui ne dépasse pas du cadre.
Read more
Pros: Small, light, easy to use, battery last for days Cons: I think the heart rate measured with this device is to high - up to 10 bites per minutes. Also estimated sleep phase is not to be taken...
Pros: Small, light, easy to use, battery last for days Cons: I think the heart rate measured with this device is to high - up to 10 bites per minutes. Also estimated sleep phase is not to be taken really serious - weak up time was not recognized, when I get to the bathroom...
It is nice little toy, useful to "wake you up" and send you from couch to a walk, but not to take the measurements to seriously.
Read more
It took 18 days to receive the product. It was faster than for the things that I brought sometime back. Time period is totally acceptable to me. Its well packed in a protective case. Scope quality...
It took 18 days to receive the product. It was faster than for the things that I brought sometime back. Time period is totally acceptable to me. Its well packed in a protective case. Scope quality is way beyond my expectations. Superb quality Tasco scope. Solid build, very easy to mount on the gun, has a good clear view as well. Cant say it has any cons. Happy with my purchase.
Read more
Útil, e bom
Prós: Tem muita utilidade, pois é leve e compacto.. Contra: É frágil, e pode quebra facilmente, dependendo da força..
Impression: leve,bicicleta,Ferramenta;
19 0
ViewMore
Hide
Tout est arrivé
J'ai reçu une première livraison avec 2 paires sur les 3 commandées. Je viens de recevoir la 3ème paire. Mon premier avis était très défavorable, mais je dois rectifier cet avis. Le produit est de... J'ai reçu une première livraison avec 2 paires sur les 3 commandées. Je viens de recevoir la 3ème paire. Mon premier avis était très défavorable, mais je dois rectifier cet avis. Le produit est de bonne qualité, le prix est correct. Reste à voir l'efficacité... Je suis satisfait de ce marchand malgré une attente un peu longue. B Read more
Impression: Bien;
19 0
ViewMore
Hide
Just what I need
Need more space for light and gsm holder: this is what you need very light and easy to install.
Impression: Cool product;
23 0
ViewMore
Hide
Da hora muito bonito
Excelente material, uma pena não ter servido na cabeça, mas vou tentar vender e comprar outro maior, super recomendo, material de qualidade..
Impression: Legal;
27 0
ViewMore
Hide
Um bom material de fabricação.
É muito muito legal telescópica vara de pesca para a captura de peixes. Ela tem pequenas dimensões e é muito confortável. Eu recomendo este produto
Impression: Ótimo custo beneficio;
18 0
ViewMore
Hide
Value Strikers - but the Steel is a Bit variable
Small, light-weight, good value, strong spark. The steel is a bit variable......better to use a separate steel or the spine of a knife blade.......
Impression: Fine;
22 0
ViewMore
Hide
FRENCH : Sonnette pour velo très design
French : Cette sonnette de couleur noir s’intègre idéalement aux vélos car elle dispose de mousses de différentes épaisseurs pour les différentes tailles de cadre. Il y a même un passage pour les... French : Cette sonnette de couleur noir s’intègre idéalement aux vélos car elle dispose de mousses de différentes épaisseurs pour les différentes tailles de cadre. Il y a même un passage pour laisser les câbles passer. Je l'ai installer sur mon vélo de route car je voulais une sonnette qui ne dépasse pas du cadre. Read more
Impression: Sleek design,Security,Clear tone;
25 0
ViewMore
Hide
Nice looking, light
Pros: Small, light, easy to use, battery last for days Cons: I think the heart rate measured with this device is to high - up to 10 bites per minutes. Also estimated sleep phase is not to be taken... Pros: Small, light, easy to use, battery last for days Cons: I think the heart rate measured with this device is to high - up to 10 bites per minutes. Also estimated sleep phase is not to be taken really serious - weak up time was not recognized, when I get to the bathroom... It is nice little toy, useful to "wake you up" and send you from couch to a walk, but not to take the measurements to seriously. Read more
Impression: nice looking;
25 0
ViewMore
Hide
very good item
very good item with beautiful round red dot. easy to attach, reliable mount.
Impression: great;
26 0
ViewMore
Hide
Best value for the money
It took 18 days to receive the product. It was faster than for the things that I brought sometime back. Time period is totally acceptable to me. Its well packed in a protective case. Scope quality... It took 18 days to receive the product. It was faster than for the things that I brought sometime back. Time period is totally acceptable to me. Its well packed in a protective case. Scope quality is way beyond my expectations. Superb quality Tasco scope. Solid build, very easy to mount on the gun, has a good clear view as well. Cant say it has any cons. Happy with my purchase. Read more
Impression: good,Very good,Great value;
26 0
ViewMore
Hide